شمال: ۸۸۷۸۹۱۰۰

شرق : 77262100  

غرب : ۴۴۲۶۲۲۶۰

سوالات متداول موریانه

سمپاشی موریانه

در این بخش می توانید جواب تمامی سوالات خود را راجع به حشره موریانه و سمپاشی موریانه بیابید و یا در صورت داشتن سوال جدید که جواب ان در این بخش موجود نباشد می توانید آن را در انتهای همین مطلب مطرح نمایید.

اقدامات لازم برای نابودی موریانه:

درمرحله اول باید میزان آلودگی را تشخیص داد.

این حشرات در اکثر مواقع زیر و پشت کمدها، وسایل چوبی و یا حتی در سوراخ دیوارها زندگی میکنند.

توصیه میشود اگر تخصص کافی در این زمینه را ندارید حتما با افراد متخصص در این زمینه مشورت کنید. ممکن است با روش های خانگی و طبیعی، بتوانید برای مدت کوتاهی از شر این حشرات خلاص شوید اما تخم های آنها همچنان دست نخورده باقی میماند. و مجددا درگیر این حشرات می شوید. پس بهترین راه این است که از کارشناسان متخصص شرکت سمپاشان در این زمینه مشورت کنید. شرکت سمپاشان میتواند بصورت تضمینی و با بهترین کیفیت ها برای همیشه شما را از شر موریانه خلاص نماید.

طبق مطالعات، موریانه ها هر ساله چیزی در حدود دو هزار میلیارد تومان خسارت به کشور وارد میسازند.

این حشرات نابودگر معمولا در زیر زمین ها ، سرداب و زیر الوارها و کارتن ها میباشد. این حشرات بصورت کلونی زندگی میکنند.

و تعداد آنها همواره در حال افزایش است.

روش های زیادی برای مقابله با این حشرات وجود دارد ، به همین دلیل قبل از دچار شدن به چنین مشکلاتی بهتر است اقدامات پیشگیرانه انجام گردد .

برای مثال ، درزها و شکاف های دیوارها را با بتونه و سیمان بپوشانید، از قرص های نفتالین استفاده نمایید. اما اگر مشاهده کردید که آلودگی شدت دارد و با این روش های طبیعی نمیتوانید آنها را نابود کنید، باید از متخصصان ما در شرکت سمپاشان کمک بگیرید. 09192004096

بستگی دارد بنحوه عمل ، کارشناس سمپاشی و هزینه ای که صاحب منزل انجام میدهد ، سمپاشی موریانه در شرکت سمپاشی سمپاشان از یکسال ضمانت دارد تا ده سال

بستگی دارد موریانه بکجای منزل شما هجوم آورده است و نظر کارشناس سمپاشی چه میباشد و تقریبا دو روز کسی نباید در منزل باشد.

دوست عزیز شما نیازی به سمپاشی موریانه ندارید چون اصلا موریانه ای در منزل شما وجود ندارد ، این حشره داخل مبل شما سوسک چوبخوار هست البته نیاز به سمپاشی دارد ولی سم سوسک چوبخوار با سم موریانه متفاوت است.

موکت و فرش جمع شود کمد دیواری که مورد هجوم موریانه واقع شده است تخلیه شود قرنیزهای چوبی در صورت وجود موریانه کنده شود چهار چوب در ها و پنجره ها اگر چوبی باشد باید تعویض گردد.

بعد از سمپاشی موریانه نیازی به شستن منزل نخواهید داشت.

همشهری عزیز لازم بدونید که موریانه در زیر منزل شما داخل خاک هست حالا ممکن بداخل دیوارهاتون هم نفوذ کرده باشن.

شما فقط تعدادی کارگر موریانه رو از بین بردید که هیچ ارزشی ندارن و تا روزی که ملکه موریانه زنده باشه ، چوب های منزل شما ممکن از دوباره مورد حمله موریانه ها قرار بگیره و کارگرای موریانه چوبهای دیگر نقاط منزل شما را خواهند خورد.

نیازی به بازدید ندارید موریانه در ۹۹/۹ درصد موارد فقط به طبقه اول حمله میکنند و کاری به طبقات بالاتر ندارند موریانه ها چون داخل خاک هستند و از زیر زمین به بالا هجوم میارن اول به اون طبقه ای که به خاک چسبیده حمله میکنند

گواهینامه سمپاشی سمپاشان

سمپاشی همراه با ضمانت نامه کتبی 1 ساله

نمایندگان ما شرکت سمپاشی ساس و شرکت سمپاشی موش در سطح شهر تهران میباشند. برای ارائه خدمات بیشتر با ضمانت نامه کتبی 1 ساله به شما شهروندان عزیز هستند. سمپاشی 100% تضمینی

جهت هماهنگی و مشاوره رایگان با بهترین و مجربترین کارشناسان در حوزه حشره شناسی و سمپاشی با ما در تماس باشید. 09192004096

جهت خرید سم انواع حشرات، موش، مار و مارمولک اینجا را کلیک کنید.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

سبد خرید
اسکرول به بالا